
من در این تاپیک قصد دارم چگونه خواندن نماز ام البنین رو آموزش بدم. در ابتدا دو رکعت نماز مانند نماز صبح برای توسل به ام البنین بخونید.بعد از سلام یک حمد و پانزده توحید بخونید و هدیه کنید به ام البنین. یک حمد و پانزده توحید دیگه هم بخونید و هدیه کنید به حضرت ابوالفضل و بعد از آن دوازده صلوات هدیه کنید به حضرت مهدی و بعد صد و چهل و شش صلوات بفرستین و هدیه کنید به ام البنین. ایشالله حاجت هاتونو از خدا و ام البنین بگیرید من رو تو دعاهاتون فراموش نکنید التماس دعا نظر یادتون نره ...
ادامه مطلب