در ابتدا دو رکعت نماز مانند نماز صبح برای توسل به ام البنین بخونید.
بعد از سلام یک حمد و پانزده توحید بخونید و هدیه کنید به ام البنین.
یک حمد و پانزده توحید دیگه هم بخونید و هدیه کنید به حضرت ابوالفضل و بعد از آن دوازده صلوات هدیه کنید به حضرت مهدی و بعد صد و چهل و شش صلوات بفرستین و هدیه کنید به ام البنین.
ایشالله حاجت هاتونو از خدا و ام البنین بگیرید
من رو تو دعاهاتون فراموش نکنید
التماس دعا
نظر یادتون نره
حوضچه...